To clarify:

Det var skönt att träffa henne igen för nu har jag insett att de få ord som jag skrev ner bara några timmar innan stämmer in så otroligt bra ... förutom en liten detalj som jag tror missuppfattas:

my heart is still a fool for you my love

Ja visst det stämmer, MEN, jag vill inte ha henne tillbaka: gårdagen kom som bevis för allt jag trott.
Det mesta som jag insett stannar hos mig såvida hon inte väljer att fråga, vilket jag till att börja med inte tror att hon kommer och även om hon frågar så är det inte säkert att jag svarar men, en sak kan jag säga: hon har brutit mitt förtroende för henne, jag kommer aldrig kunna lita på henne igen...

Full medvetenhet, accpetans av ens egna känslor och total ärlighet leder i alla fall till frälsning för min del, hjärta före hjärna men inte hjärta utan hjärna, i harmoni med sigsjälv för att kunna leva i harmoni med andra ... jag tror inte det är jag som bär på problemen: jag har trots allt inget att dölja och inget att skämmas för.

you ain't done with the past til' the past is done with you

http://open.spotify.com/track/7Hg7cMd4o8oiQurkBPknNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0