Some of these nights

Jag spanade in min annars väldigt bortglömda last.fm och upptäckte att jag hade över 165 spelningar med Fever Rays låt I'm Not Done ... lite överraskande då jag inte lyssnat på hennes (Karin Dreijers) album SÅ mycket, jag gillar det helt klart men inte SÅ mycket. Men, jag satte på låten ännu en gång för att minnas lite och kom med ens på att jag satte den på repeat över natt en gång för ungefär 3-4 veckor sedan ... sömnhypnos anyone? tja .. avgör själva:

so i lost my head a while ago
but you seem to have done better
we set fire in the snow
it ain't over
i'm not done


It was just one of those nights

Kommentarer
Postat av: K.

Jag har haft liknande upplevelser med b.la Bat For Lashes. Det är ganska intressant när man är mitt emellan dröm och verklighet och någonstans långt där bak hör man den drömmande musiken spelas.

2009-07-11 @ 03:29:24
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Daniel

Helt klart, konceptet eller ska man kanske säga konflikten i sig är väldigt intressant. Jag önskar jag kunde minnas vad jag drömde just den natten ... om jag nu gjorde det he he.

2009-07-12 @ 16:58:30
Postat av: ema

satt & tankte pa en helt random grej sadar, syns vi pa insparken i host kanske? plocka upp tradar lite i taget osv

2009-07-14 @ 16:24:05
URL: http://heavenandpancakes.blogspot.com
Postat av: Daniel

Kanske, eller tja, som det ser ut nu så gör vi antagligen det, Malin pratade om att jag skulle få hålla koll så att de små liven inte sätter i sig allt för mycket.

2009-07-20 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0