Varenda bloggande människas dilemma

Tja för er som känner mig alt. bevakar min bilddagbok så vet ni att jag skrivit ytterligare 4 dikter bara den här veckan som jag inte brytt mig om att slänga upp även här på bloggen. Varför? Tja svaret är enkelt, jag har själv funderat på det länge men det var självklart min käre vän Björn som tilldelade något slags killing-blow med en kommentar något i stil med: "Men du lägger ju inte upp något på din blogg, bara dina dikter som du ändå lägger upp annars också". Det fick mig helt enkelt att börja tänka; ska man ta upp något seriöst bloggande? Det målet jag till en början hade med bloggen var att skapa en blogg där flertalet textanalyser skulle läggas upp, oftast då av låtar. Det var det också till en början, mitt absolut första inlägget var som ett steg ut från min kropp där jag hyfsat cynisk och nästintill hänsynslöst "massakerade" migsjälv. Jag vet inte hur många av er som faktiskt läse det, men det är inget jag är stolt över i efterhand, men jag antar att det var ett nödvändigt steg.
    Hursomhelst! Nu har jag helt glidit ifrån ämnet här, ska man ta upp något seriöst bloggande? Det finns otroligt många irritations moment i min vardag, kanske ska man slänga upp ett par sådana inlägg?  En viss L  skulle sannerligen vara passande för detta ha ha. Jaja, vi får se vad som händer.





Kommentarer
Postat av: m

haha, en hatblogg om L skulle man ju kunna spendera en livstid med att skapa:P
men detkanske är liite över gränsen...
however, blogga "seriöst" om du vill, men sluta inte med dikterna, de är en fröjd för själen.

2008-05-12 @ 21:48:54
Postat av: jag har en fråga

alltså, jag förstår inte?

2008-05-13 @ 21:10:52
Postat av: - fröken kräsen-

Where are the pictures?? // cruella de ville: "puppies" utbyt mot pictures

2009-06-05 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0