14:e försöket

      

Falskhetens Fasad

Stormflicka de löv du finner
Tänder en eld, se de brinner!
Klumpat ihop alla i hög
Då du säger: "Fan det här sög"

Pakter och sociala band
Sen när tar du någon i hand?
Vänner, ja det har du föga
Du står där i stormens öga

Din enda vän det är spänning
Det är även din största hämning
Din vind viner och vänder om
Men jag, jag säger ändå kom

Fortsatt fasad, med falskheten
Tror du präglas av särheten
Din olycka de tar för givet
Vilket skämt, du lever livet!

   

Kommentarer
Postat av: Sanja

De förtjänade människorna som aldrig vill åta mig vara mig ifred. Suck,

och svaret på din fråga är ja; jag är också född där :) Förövrigt tycker jag att du ska ta upp ett seriöst bloggande. Det skulle vara kul. Du kan ju bli nya brunettDanne. HAHA!

2008-05-15 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0